• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 114 No. 4 (2014)

Published: 2014-12-15

Flow and anti-flow experiences in the light of eysenck personality dimensions among sporting adolescents and control groups

Tamás Pinczés, Bettina Pikó

221-236

PDF (Magyar)

Cooperation or integration?: elements of cooperative efforts between szeged’s state teacher training college and franz joseph university between 1928 and 1932

Natasa Fizel

237-257

PDF (Magyar)

Developing an online adaptive testing system for word reading ability

Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár

259-279

PDF (Magyar)

Challenges and possibilities in digital game-based learning

Effectivness of a playful inductive reasoning training program

Attila Pásztor

281-302

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1247
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1158
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1099
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    908
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    778

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.