• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 103 No. 4 (2003)

Published: 2003-12-15

Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelmélet (IRT) eszközökkel

Gyöngyvér Molnár

423-446

PDF (Magyar)

Egy kémiatanításban használható térszemléleti teszt hazai adaptációja

Zoltán Tóth, Edina Kiss, Hans-Dieter Barke

459-479

PDF (Magyar)

Az élet mint tanulás : a Finn Tudományos Akadémia kutatási programja

Gábor Braunitzer

535-541

PDF (Magyar)

Kitaibel Pál: Desciptiones et icones plantarum rariorum Hungaria : I–III. Bécs. 1802–1812 : Pytheas Kiadó és Nyomda – Országos Széchényi Könyvtár, Budapest, 2004. : XXXII+104+100; XXXII+105+121; 88+80 : [könyvismertetés]

János Géczi

527-530

PDF (Magyar)

Transzformációk az európai oktatásügyben különös tekintettel az újraegyesített Németországra

Wolfgang Mitter

413-421

PDF (Magyar)

Hierarchikus faktoranalízis SPSS szoftverrel

István Ottó

447-458

PDF (Magyar)

A természettudományos műveltség mérése

Mária B. Németh

499-526

PDF (Magyar)

Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]

Csaba Csíkos

530-533

PDF (Magyar)

Az iskolai környezet szerepe a serdülők jövő-orientációjának alakulásában

Szilvia Jámbori

481-497

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1247
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1158
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1099
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    908
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    778

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.