A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között
Main Article Content
Absztrakt
A tanulmány az Európai Unió Lifelong Learning-koncepciójának adaptációját hasonlítja össze két uniós tagország neveléstudományi vitájában: Németországban, ami a „régi Európát” és Magyarországon, ami az „új Európát” reprezentálja. Az „észrevétel-értelme-zés-adaptáció” többlépcsős elemzési séma segítségével egyrészt feltárja az EU-kon-cepció német és magyar adaptációjának hasonlóságait és különbségeit, valamint be-mutatja és elemzi az azokat befolyásoló legfontosabb tényezőket.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Óhidy, A. (2014). A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között. Magyar Pedagógia, 114(1), 3–23. Elérés forrás https://magyarpedagogia.bibl.u-szeged.hu/index.php/magyarpedagogia/article/view/138
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmányok