Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 124 szám 1 (2024)
Megjelent:
2024-03-31
Teljes szám
pdf
A deprofesszionalizálódó középiskolai tanárképzés a két világháború között: A tanárképzés 1921–1929 közötti reformja
Garai Imre
3–26
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.1.3
TEAM - Tudatos Együttműködés A Megoldás
Dobák Dóra, Hegedűs Roland
27–48
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.1.27
A felsőoktatás szerepe az aktív idősödés támogatásában: Intergenerációs tanulás során szerzett tapasztalat vizsgálata az időskorúak és felsőoktatási hallgatók esetében
Schiller Emese, Dorner Helga , Antesberger Klára
49–67
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.1.49