Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 124 szám 3. (2024)
Megjelent:
2025-04-15
A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon
Tary Blanka, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Hódi Ágnes, Szenczi Beáta
145-165
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.145
A hangos olvasási fluencia képességének és összefüggéseinek vizsgálata második osztályos tanulók körében
Steklács János, Sipos Zsóka, Huszár-Samu Nóra , Kis Orsolya, Varga, Csíkos Csaba
167-189
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.167
Artikulációs tempó és szünettartás spanyol nyelvkönyvek hanganyagában
Szabó-Kovács Dorottya
191-214
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.191