• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 98 szám 4 (1998)

Megjelent: 2021-11-02

A Delfi módszer és alkalmazási lehetőségei a neveléstudományban

Éva Feketéné Szakos

363-376

PDF

Mitől hatékony még a japán oktatás? : a hivatalos oktatási rendszer tanítási óráin kívüli képzés és oktatás japánban

János Gordon Győri

273-317

PDF

Bassola Zoltán: Ki voltam... Egy kultuszminisztériumi államtitkár vallomásai : OPKM, Budapest, 1998. : [könyvismertetés]

Péter Tibor Nagy

392-395

PDF

Nemzetközi neveléstörténeti konferencia : Kotrijk, Belgium, 1998. augusztus 15-18.

Mátyás Bajkó

397-398

PDF

A közoktatás aktuális problémáit elemző kutatásokra 1998-ban meghirdetett pályázat nyertesei

Lajos Varga

399

PDF

Horváth Zsuzsanna: Anyanyelvi tudástérkép : Mérés-Értékelés-Vizsga 4. Középiskolai Tantárgyi Feladatbankok III. : Országos Közoktatási Intézet, Budapest,1998. 334 o. : [könyvismertetés]

Erzsébet Csirikné Czachesz

391-392

PDF

Schneller István nézetei a családi nevelésről

Mihály Kékes Szabó

377-384

PDF

A CESE 18. konferenciája - Groningen, 1998. július 5-10.

Gábor Lénárd

395-397

PDF

A külső ösztönzők hatására kialakuló viselkedés- és attitűdváltozások komplex vizsgálata

Erzsébet Németh

319-338

PDF

Összehasonlító neveléstudomány két kötetben : [könyvismertetés]

László Brezsnyánszky, Tamás Kozma, László Tamás Szabó

385-390

PDF

A szociális kompetencia kapcsolata az iskolai teljesítménnyel

Anikó Zsolnai

339-362

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1236
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1162
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1092
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    893
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    781

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről