Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 115 szám 2 (2015)
Megjelent:
2015-06-15
A téri képességek vizsgálata a papír alapú és online tesztekkel
Babály Bernadett, Kárpáti Andrea
67-92
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.67
7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal
Kinyó László, Dancs Katinka
93-113
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.93
Az országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján
Tóth Edit
115-138
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.115
A szociálisprobléma-megoldás fejlődése serdülőkorban
- két longitudinális vizsgálat tapasztalatai
Kasik László
139-153
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.139