Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 101 szám 2 (2001)
Megjelent:
2001-06-15
A pedagógia egyetemi tudomány jellegének kialakulása és intézményesülése a pesti egyetemen
András Németh
213-238
PDF
Réthy Endréné, Schaffhauser Franz és Szabolcs Éva (szerk.): Iskolák és iskolareformok Magyarországon és Svájcban. Schulen und Schulreformen in Ungarn und in der Schweiz : Osiris Kiadó, Budapest, 2000. 195 o. : [könyvismertetés]
Katalin Simon
261-263
PDF
Az iskolai hatékonyság összetevőinek vizsgálata Csongrád megye általános iskoláiban
Ákos Komlóssy, Sándor Molnár, Vilmos Vass
191-211
PDF
A társadalomismeret oktatásának európai én nemzeti céljai
Alistair Ross, József Barna
239-259
PDF
A szervezeti légkör és az iskola vezetési stílusának összefüggései
Esther Yassur, Zita Horváth, Iván Falus
171-190
PDF
Változások a szülők gyerekfelfogásában, a gyerekek életkörülményeiben és szocializációjában (1910-1990)
Ágnes Boreczky
151-169
PDF