• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 101 szám 3 (2001)

Megjelent: 2001-09-15

Új korszak kezdete a pedagógiában: az iskolai népoktatás követelménye

Péter Szebenyi

393-410

PDF

Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján

Benő Csapó

373-391

PDF

Az életszerű feladathelyzetekben történő problémamegoldás vizsgálata

Gyöngyvér Molnár

347-372

PDF

Tantárgyi attitűdök struktúrája

Viola Takács

301-318

PDF

Fegyelmi vétségek Sárospatakon, a Felvilágosodás korában

János Ugrai

285-300

PDF

Bizonyítási stratégiák megítélése 10-17 éves korban

Csaba Csíkos

319-345

PDF

A problémamegoldó gondolkodást befolyásoló tényezők

Ibolya Revákné Markóczi

267-284

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről