Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 101 szám 3 (2001)
Megjelent:
2001-09-15
Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján
Benő Csapó
373-391
PDF
Az életszerű feladathelyzetekben történő problémamegoldás vizsgálata
Gyöngyvér Molnár
347-372
PDF
Tantárgyi attitűdök struktúrája
Viola Takács
301-318
PDF
Fegyelmi vétségek Sárospatakon, a Felvilágosodás korában
János Ugrai
285-300
PDF
Bizonyítási stratégiák megítélése 10-17 éves korban
Csaba Csíkos
319-345
PDF
A problémamegoldó gondolkodást befolyásoló tényezők
Ibolya Revákné Markóczi
267-284
PDF
Új korszak kezdete a pedagógiában: az iskolai népoktatás követelménye
Péter Szebenyi
393-410
PDF