Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 103 szám 2 (2003)
Megjelent:
2003-06-15
A fizikai feladatok absztrakciós szintje szerinti teljesítmény az intelligencia-hányados tükrében
Viola Takács
141-154
PDF
A matematikai képesség összetevőinek vizsgálata és kapcsolata az intelligenciával
Szilvia Vincze
229-261
PDF
International Review of Education : Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, Revue Internationale de L'Education : Főszerkesztő: Christopher Mclntosh. (2003-i) Szerkesztőség: UNESCO Institute of Education, Hamburg, Németország, Kiadó: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, Hollandia. Megjelenik évente négyszer : [könyvismertetés]
Tamás Kozma
263-265
PDF
Osztrák tanügyi reformok és a pedagógia egyetemi tudománnyá válásának kezdetei
András Németh
189-210
PDF
Egy páratlan forrás oktatástörténeti tanulságai : református lelkészi önéletrajzok elemzése 1807-ből
János Ugrai
211-228
PDF
Magyar tizenévesek tanulási stílusbeli preferenciái: a kor a nem és a teljesítményszint hatásai
Andrea Honigsfeld
175-187
PDF
Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban
Éva Molnár
155-173
PDF