• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 111 szám 1 (2011)

Megjelent: 2011-03-15

Háttértényezők hatásának vizsgálata hierarchikus lineáris modellekkel

Tóth Edit, Székely László

5-23

PDF

A tanulási motiváció új kutatási iránya

A célorientációs elmélet

Fejes József Balázs

25-51

PDF

Az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelv-tanulás összefüggéseinek megközelítései

Egy közös értelmezési keret lehetősége

Sominé Hrebik Olga

53-77

PDF

Két tanítási nyelvű képzésben, alsó tagozaton oktató nyelvtanítók meggyőződéseinek elemzése

Sebestyénné Kereszthidi Ágnes

79-103

PDF

Géczi János: Sajtó, kép, neveléstörténet. Tanulmányok

Veszprém, Budapest, Iskolakultúra, 2010. 220 o.

Horváth H. Attila

105-107

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről