Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 104 szám 2 (2004)
Megjelent:
2004-06-15
Empirikus pedagógiai vizsgálatok optimális mintanagyságának meghatározása
Csaba Csíkos
183-201
PDF
Tanár szakos egyetemi hallgatók értékelési tudása és kompetenciái
Andrea Kovácsné Duró
203-224
PDF
Réthy Endréné: Motiváció, tanulás, tanítás. Miért tanulunk jól, vagy rosszul? : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2004. 299 o. : [könyvismertetés]
Endre Barkó
243-248
PDF
A szakképzés területi alkalmazkodása
Katalin Forray R., Tamás Híves
165-181
PDF
Általános iskolás tanulók attitűdje és motivációja az angol mint idegen nyelv tanulására
Judit Hardi
225-242
PDF
A szóolvasó készség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltérképezése
József Nagy
123-142
PDF
Az olvasmány szerepe a középfokú német nyelvi oktatásban a 19. század végi Magyarországon
Zsuzsanna Hanna Biró
143-164
PDF