• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 105 szám 2 (2005)

Megjelent: 2005-06-15

A narratív készségek fejlődése és szerepe a történelemtanításban

László Kinyó

109-126

PDF

A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

József Balázs Fejes, Krisztián Józsa

185-205

PDF

Géczi János: Pedagógiai tudásátadás : Iskolakultúra, Pécs, 2005. 102 oldal : [könyvismertetés]

István Kamarás

237-238

PDF

Zenei képességek és iskolai fejlesztés

Erika Turmezeyné Heller, János Máth, László Balogh

207-236

PDF

Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén

Csaba Csíkos

127-152

PDF

Pedagógusok szakember- és gyermekképe : gondolatok a kognitív fejlődésről vallott nézetek megismerése közben

Mária Hercz

153-184

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1226
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1186
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    877
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről