Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 105 szám 4 (2005)
Megjelent:
2005-12-15
A matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel
Rita Kelemen, Csaba Csíkos, János Steklács
343-358
PDF
Első évfolyamos német szakos egyetemi hallgatók nyelvtanulási motivációja
Ágnes Lovász
359-379
PDF
A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai
Tibor Vígh
381-407
PDF
A magyar történelmi események, korszakok, megítélése a 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján
László Kinyó
409-432
PDF
Tollefson, J. W. és Tsui, A. B. M. (szerk.): Medium of instruction policies. Which agenda? Whose agenda? : Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, NJ, 2004. 306 oldal : [könyvismertetés]
Eszter Szabó-Gilinger
433-435
PDF
Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának tevékenységéről a 2002-2005. évi ciklusban
Tibor Vidákovich
437-460
PDF