Két tanítási nyelvű képzésben, alsó tagozaton oktató nyelvtanítók meggyőződéseinek elemzése
Main Article Content
Absztrakt
Tanulmányomban egy vidéki, német két tanítási nyelvű iskola alsó tagozatán német nyelvet és német nyelvű szaktárgyakat tanító pedagógusokkal készített strukturált inter-júk eredményeit ismertetem. Bemutatom a nyelvtanítók korai nyelvoktatásról, valamint a két tanítási nyelvű alsó tagozatos program alapelveiről, előnyeiről és hátrányairól kiala-kult véleményüket, tapasztalataikat. A dolgozat egy nagyobb kutatás része, melynek cél-ja az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű oktatás elemzése és értékelése: hogyan jel-lemezhető ez a képzési forma, milyen pedagógiai alapelvek és nyelvelsajátítási elvek hú-zódnak meg mögötte, és ez hogyan valósul meg az osztályteremben egy általános isko-lában.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Sebestyénné Kereszthidi, Ágnes. (2011). Két tanítási nyelvű képzésben, alsó tagozaton oktató nyelvtanítók meggyőződéseinek elemzése. Magyar Pedagógia, 111(1), 79–103. Elérés forrás https://magyarpedagogia.bibl.u-szeged.hu/index.php/magyarpedagogia/article/view/24
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmányok