• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 99 szám 2 (1999)

Megjelent: 2021-11-02

Családi nevelési attitűdök percepciója és a self-fejlődéssel való összefüggései

Hedvig Sallay, Ákos Münnich

157-174

PDF

Fekete Hajnal, Major Éva és Nikolov Marianne (szerk.): English Language Education in Hungary: A Baseline Study : The British Council Hungary, 1999. 257 o. : [könyvismertetés]

Katalin Bukta

210-212

PDF

Az általános iskolások nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon : az orosztól az angolig?

Kata Csizér, Zoltán Dörnyei, Emese Nyilasi

193-204

PDF

A gondolkodás flexibilitása és a matematikai teljesítmény

József Kontra

141-155

PDF

Hogyan tovább didaktikaoktatás?

Judit Petriné Feyér

215-217

PDF

Az olvasás és a metakogníció kapcsolata iskoláskorban

Klára Tarkó

175-191

PDF

Louis Porcher et Dominique Groux: L'apprentissage précoce des langues : Presses Universitaires de France, Paris, 1998. 128 o. : [könyvismertetés]

Ervin Bán

212-213

PDF

Ellen Winner: Gifted children: Myths and realities : Basic books, 1996. 449 o. : [könyvismertetés]

János Gordon Győri

205-210

PDF

Az oktatáspolitika regionális hatásai

Tamás Kozma, Katalin Forray R.

123-139

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1218
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1176
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1062
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    875
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    789

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről