Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 99 szám 2 (1999)
Megjelent:
2021-11-02
Hogyan tovább didaktikaoktatás?
Judit Petriné Feyér
215-217
PDF
Az olvasás és a metakogníció kapcsolata iskoláskorban
Klára Tarkó
175-191
PDF
Louis Porcher et Dominique Groux: L'apprentissage précoce des langues : Presses Universitaires de France, Paris, 1998. 128 o. : [könyvismertetés]
Ervin Bán
212-213
PDF
Ellen Winner: Gifted children: Myths and realities : Basic books, 1996. 449 o. : [könyvismertetés]
János Gordon Győri
205-210
PDF
Az oktatáspolitika regionális hatásai
Tamás Kozma, Katalin Forray R.
123-139
PDF
Családi nevelési attitűdök percepciója és a self-fejlődéssel való összefüggései
Hedvig Sallay, Ákos Münnich
157-174
PDF
Fekete Hajnal, Major Éva és Nikolov Marianne (szerk.): English Language Education in Hungary: A Baseline Study : The British Council Hungary, 1999. 257 o. : [könyvismertetés]
Katalin Bukta
210-212
PDF
Az általános iskolások nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon : az orosztól az angolig?
Kata Csizér, Zoltán Dörnyei, Emese Nyilasi
193-204
PDF
A gondolkodás flexibilitása és a matematikai teljesítmény
József Kontra
141-155
PDF