Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 122 szám 1 (2022)
Megjelent:
2022-03-31
Teljes szám
Évf.122 szám 1 (2022)
Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
Kasik László, Gál Zita, Jámbori Szilvia, Tóth Edit, Jagodics Balázs, Szabó Éva
3–19.
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2022.1.3
A szakmai továbbképzések szerepe az angoltanár-képzésben oktatók IKT készségfejlesztésében: longitudinális esettanulmány a magyar felsőoktatási kontextusban a Covid-19 idején
Fekete Imre, Divéki Rita
21–45
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2022.1.21
A feladatközpontú nyelvtanítás (TBLT) elmélete és gyakorlata
Thomas A. Williams
47–61.
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2022.1.47