Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 103 szám 4 (2003)
Megjelent:
2003-12-15
Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelmélet (IRT) eszközökkel
Gyöngyvér Molnár
423-446
PDF
Egy kémiatanításban használható térszemléleti teszt hazai adaptációja
Zoltán Tóth, Edina Kiss, Hans-Dieter Barke
459-479
PDF
Az élet mint tanulás : a Finn Tudományos Akadémia kutatási programja
Gábor Braunitzer
535-541
PDF
Kitaibel Pál: Desciptiones et icones plantarum rariorum Hungaria : I–III. Bécs. 1802–1812 : Pytheas Kiadó és Nyomda – Országos Széchényi Könyvtár, Budapest, 2004. : XXXII+104+100; XXXII+105+121; 88+80 : [könyvismertetés]
János Géczi
527-530
PDF
Transzformációk az európai oktatásügyben különös tekintettel az újraegyesített Németországra
Wolfgang Mitter
413-421
PDF
Hierarchikus faktoranalízis SPSS szoftverrel
István Ottó
447-458
PDF
A természettudományos műveltség mérése
Mária B. Németh
499-526
PDF
Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]
Csaba Csíkos
530-533
PDF
Az iskolai környezet szerepe a serdülők jövő-orientációjának alakulásában
Szilvia Jámbori
481-497
PDF