Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current
Archives
Editorial Team
About the Journal
Contact
Submissions
Search
Home
Archives
Vol. 100 No. 3 (2000)
Published:
2000-09-15
Analógiák és az analogikus gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében
Lászlóné Nagy
275-302
PDF (Magyar)
12–14 éves tanulók számítógép használata
Cecília Sikné Lányi
331-342
PDF (Magyar)
Mennyiségi ajánlások az akadémiai doktori eljárás iránti kérelemhez : a Pedagógiai Bizottság által elfogadott melléklet a doktori eljárás szabályaihoz
Szerkesztőség
379
PDF (Magyar)
A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései
Benő Csapó
343-366
PDF (Magyar)
Oktatásügyi változások Kelet-Európában
Elemér Kelemen
315-330
PDF (Magyar)
Kísérlet a gyermekkép fogalmának meghatározására : [könyvismertetés]
Attila Nóbik
367-376
PDF (Magyar)
A pedagógia (és a pedagógusok) normaproblémája
László Zrinszky
303-313
PDF (Magyar)
Az MTA Pedagógiai Bizottsága országos neveléstudományi konferenciáinak rendszere
Szerkesztőség
377-378
PDF (Magyar)
A kreativitás és a matematikai teljesítmény minősítő értékelése
József Kontra
249-273
PDF (Magyar)