Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current
Archives
Editorial Team
About the Journal
Contact
Submissions
Search
Home
Archives
Vol. 104 No. 1 (2004)
Published:
2004-03-15
A magyarországi arisztokrácia nevelésének vizsgálata a 19. század első felében a források tükrében
Irén Virág
77-93
PDF (Magyar)
Réthy Endréné: Motiváció, tanulás, tanítás. Miért tanulunk jól vagy rosszul? : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2003. : [könyvismertetés]
Ildikó Bárdossy
115-118
PDF (Magyar)
Kooperatív testnevelési játékokban résztvevő én nem résztvevő 12-13 éves leányok énképének és csoportban elhelyezkedésének összehasonlító vizsgálata
Katalin Kovács
57-76
PDF (Magyar)
Egyetemi neveléstudomány - reformpedagógia - magyar oktatásügyi reformok
András Németh
39-55
PDF (Magyar)
A jó nemzetközi összehasonlító vizsgálatok tíz éve
T. Neville Postlethwaite
5-18
PDF (Magyar)
Reform életmód-és szimbóluma: Nagy Sándor világképének és művészetpedagógiának elemei
János Géczi
19-37
PDF (Magyar)
A hallgatók tanulási sajátosságainak változásai a felsőoktatás évei alatt
Orsolya Kálmán
95-114
PDF (Magyar)
Mészáros István – Németh András – Pukánszky Béla: Neveléstörténet. Bevezetés a pedagógia és az iskoláztatás történetébe. Osiris Kiadó, Budapest, 2003. ; Mészáros István – Németh András – Pukánszky Béla szerk.: Neveléstörténet. Szöveggyűjtemény : Osiris Kiadó, Budapest, 2003. [könyvismertetés]
Éva Szabolcs
119-120
PDF (Magyar)