• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 96 szám 2 (1996)

Megjelent: 2021-11-02

A fogalomtérkép és a rendezett fa

Zoltán E. Szabó

195-204

PDF

Albert C. Tuijnman és T. Neville Postlethwaite (szerk.): Monitoring the Standards of Education: Papers in honor of John P. Keeves : Pergamon, 1994. 266 o. : [könyvismertetés]

Judit Krolopp

208-211

PDF

Beszámoló az MTA Gyógypedagógiai Bizottság 1996. május 14-i üléséről

Szerkesztőség

213-214

PDF

Az Orbis Pictus keletkezése

Ákos Dömötör, Johannes Amos Comenius

169-184

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1224
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1171
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1066
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    881
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    788

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről