Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 115 szám 4 (2015)
Megjelent:
2015-12-15
A helyzet-és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban
Gál Zita, Kasik László
297-318
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.4.297
A fogyatékossággal élő személyekkel kapcsolatos holisztikus megközelítések kialakulásának összefüggései
Szabó Diána
319-341
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.4.319
A tanulási orientációk és változásaik tanulmányozása középiskolás tanulók körében
Ceglédi Erzsébet
343-362
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.4.343
Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel
Dancs Katinka, Kinyó László
363-382
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.4.363
A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban
Szabó Zsófia Gabriella, Korom Erzsébet, Pásztor Attila
383-401
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.4.383
A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata
Magyar Andrea, Molnár Gyöngyvér
403-428
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.4.403