Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 123 szám 2 (2023)
Megjelent:
2023-06-30
Teljes szám
123 szám 2 (2023)
A Tanítási Környezetet (TE) és a Tanári Oktatási Hatásrendszert (TASCQ) vizsgáló kérdőívek magyar nyelvű adaptációja kelet-közép-európai mintán
Csordás-Makszin Ágnes, Karsai István, Hamar Pál, Soós István
51-66
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2023.2.51
Oktatási intervenció – értékes, de ritka jószág
Kis Noémi, Fejes József Balázs
67-81
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2023.2.67
A fűrészfog-eloszlás a matematika érettségi vizsga pontszámaiban, avagy mennyire engedé-kenyek a javítótanárok a ponthatár körül
Csapodi Csaba, Koncz Levente, Csíkos Csaba
83–96
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2023.2.83