Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 123 szám 4 (2023)
Megjelent:
2023-12-31
Teljes szám
pdf
A tanulói jóllét, vagyis az adaptivitás fokozása a meglepetés, nyitottság, érdeklődés és kíváncsiság dinamikus rendszerében
Túri Krisztina
165–189
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2023.4.165
Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
Kälbli Katalin, Kaj Mónika, Víg Julianna, Svraka Bernadett, Révész-Kiszela Kinga, Csányi Tamás
191–208
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2023.4.191
Óvodapedagógusok véleménye a technológiai területhez kapcsolódó képességek fejlesztéséről az óvodában
Bálint-Svella Éva, Zsoldos-Marchiș Iuliana
209–226
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2023.4.209