Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 115 szám 1 (2015)
Megjelent:
2015-03-15
Hallássérült diákok idegen nyelvvel kapcsolatos egyéni változóinak vizsgálata
Csizér Kata, Piniel Katalin, Kontráné Hegybíró Edit
3-18
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.1.3
A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával
Pintér Henriett
19-45
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.1.19
A számítógép alapú tesztelés elfogadottsága pedagógusok és diákok körében
Molnár Gyöngyvér, Magyar Andrea
47-64
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2015.1.47