Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current
Archives
Editorial Team
About the Journal
Contact
Submissions
Search
Home
Archives
Vol. 101 No. 4 (2001)
Published:
2001-12-15
Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai : a minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen
Mária Németh, Krisztián Józsa, László Nagy
485-510
PDF (Magyar)
Tájékoztatás az MTA Pedagógiai Bizottságának munkájáról
Endre Ballér
531-538
PDF (Magyar)
Az iskolai tanulás: a legfrissebb eredmények és a legfontosabb tennivalók
Eric De Corte
413-434
PDF (Magyar)
Az oktatási technológia hatásai: elméleti távlatok és gyakorlati tapasztalatok
Erno Lehtinen
449-459
PDF (Magyar)
Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája
Stella Vosniadou
435-448
PDF (Magyar)
Beszámoló az I. Neveléstudományi Konferenciáról
Szerkesztőség
539-540
PDF (Magyar)
A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján
Benő Csapó
511-530
PDF (Magyar)
A tanulók biológiai tudásáról : hetedik és tizenegyedik évfolyamos tanulók tudásszintmérése, Magyarország, Baranya megye, 1999
János Géczi
461-483
PDF (Magyar)