Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 101 szám 4 (2001)
Megjelent:
2001-12-15
Az iskolai tanulás: a legfrissebb eredmények és a legfontosabb tennivalók
Eric De Corte
413-434
PDF
Az oktatási technológia hatásai: elméleti távlatok és gyakorlati tapasztalatok
Erno Lehtinen
449-459
PDF
Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája
Stella Vosniadou
435-448
PDF
Beszámoló az I. Neveléstudományi Konferenciáról
Szerkesztőség
539-540
PDF
A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján
Benő Csapó
511-530
PDF
A tanulók biológiai tudásáról : hetedik és tizenegyedik évfolyamos tanulók tudásszintmérése, Magyarország, Baranya megye, 1999
János Géczi
461-483
PDF
Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai : a minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen
Mária Németh, Krisztián Józsa, László Nagy
485-510
PDF
Tájékoztatás az MTA Pedagógiai Bizottságának munkájáról
Endre Ballér
531-538
PDF